17 Nisan 2009 Cuma

fırında semizotu.....

semizotu seviyorum
yıkamak zor gelsede
normal ekmek kullanabilirsiniz
evde tost ekmeği vardı ben onu kullandım
fırın kabını çok az sıvı yağ ile yağladım
tarif kantin den

malzemeler
- 2 demet semizotu
- 1 adet soğan(ortadan ikiye kesilip ince doğranmış)
- 2 adet yumurta
- 1 adet patates(rendelenmiş )
- 2 dilim tost ekmeği
- 200 ml krema
- tuz - karabiber - pulbiber
hazırlanması
- tost ekmeklerini 100 derece fırında kızarttım rondodan geçirdim(çok ince olmasın)
- semizotlarını yıkadıktan sonra saplarıda dahil doğradım(sap kısımları ince doğradım)
-soğanları doğradım
- patatesi rendenin iri kısmı ile rendeledim - suyunu sıktım
- büyük bir kasede ekmek kırıntıları hariç diğer malzemeyi karıştırdım
- en son ekmek kırıntılarını ekledim -karıştırdım
- fırına dayanıklı bir kapta önceden 180 derece ısıtılmış fırında 35-40 dakika pişirdim

8 yorum:

funda dedi ki...

semizotu çok severim ama bunda patates ve krema var, yiyemem mehtap kızar :) ama belki daha sonra diyerek ve görüntüye bayılarak not alıyorum..

Unknown dedi ki...

Semizotunu çok severim ve çok sık yaparım ama bu şeklini hiç yapmamıştım.Ama enfes gözüküyor yapılacaklar listesine eklendi ellerinize sağlık

berrin dedi ki...

diyet bitiminde funda:)
tavsiye ediyorum kendimce

Brajeshwari dedi ki...

panna cotta bitti mi?

:)

berrin dedi ki...

panna cotta bitmedi burcu:)

~Semra Mutfakta~ dedi ki...

FARKLI BİR TARİF DEMEM GEREK.ELLERİNE SAĞLIK CNM.

mujdenin denemeleri dedi ki...

Çok farklı bir tarif olmuş.Ellerine sağlık canım.Sevgiler...

Aybike Ceylan dedi ki...

Ellerine saglik Berrin'cigim,
Ben de cok severim, en cok da sarimsakli kese yogurdu ile olan salatasini. Bunu da deneyecegim.


Sevgilerimi gonderiyor, guzel bir hafta diliyorum.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...