22 Ocak 2012 Pazar

soya soslu patates salatası.....

patates salatasını balık yanında servis ettim
patatesleri sosa ılık ilave ettim
mango sos büyük marketlerin hepsinde satılıyor
acı seviyorsanız meksika biberinin çekirdeklerini çıkarmadan kullanın

malzemeler
- 6 adet orta büyüklükte patates
- 1 adet meksika biberi
- 1/2 demet maydanoz
- 1 çorba kaşığı soya sos
- 2 çorba kaşığı mango sos
- 1/2 limonun suyu
- 3 çorba kaşığı sızma zeytinyağı
- tuz - karabiber

hazırlanması
- patatesleri haşladım - kabuklarını soydum - küp küp doğradım
- meksika biberini  küçük küçük doğradım - maydanozları ince doğradım
- salata kasesine sızma zeytinyağı -limon suyu -  soya sos - mango sos - tuz - karabiberi koydum - karıştırdım
- doğranmış patates - biber ve maydanozu ekledim karıştırdım - servis ettim

2 yorum:

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

merak etmedim desem yalan olacak :)

ama benim şu raf ürünleri hakkındaki eksikliğim bir ömür daha yaşasam bitmeyecek sanırım.

afiyetler olsun..
sevgiler.

berrin dedi ki...

nunu
baharat ve uzak doğu soslarına özel bir merakım var:))
yorum için teşekkür ederim

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...