13 Ocak 2012 Cuma

kereviz salatası.....

tarif jamie oliver dan
meksika biberi real ve metro da satılıyor
çok lezzetli
malzemeler
- 1 adet orta büyüklükte kereviz
- 1 adet büyük armut (yumuşak olmayan bir cins)
- 1 avuç maydanoz ( ince doğranmış)
- 1 adet meksika biberi
- 1 tatlı kaşığı tepeleme dijon hardalı
- 1 tatlı kaşığı tepeleme taneli hardal
- 2 çorba kaşığı limon suyu
- 1 çorba kaşığı elma sirkesi
- sızma zeytinyağı
- tuz
hazırlanması
- kerevizin kabuklarını soydum - rendenin iri tarafı ile rendeledim
- armutu yıkadım kabuklarını soymadan rendeledim
- maydanozu ince ince dogradım
- meksika biberini çekirdekleri ile küçük küçük doğradım
- büyük bir kasede rendelenmiş kereviz - rendelenmiş armut - maydanoz - meksika biberini karıştırdım
- üstüne limon suyu - dijon hardalı - taneli hardal - elma sirkesi - tuz ve sızma zeytinyağını döktüm - karıştırdım - servis ettim

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...