15 Aralık 2013 Pazar

limon - bal ve siyah turp.......

bitkisel 
soğuk algınlığına iyi gelen karışımı
denemenizi öneriyorum:))
ve
sağlıklı günler diliyorum
malzemeler
- 1 adet büyük siyah turp
- 1 adet limon
- bal
- 1 adet cam kavanoz
hazırlanması
- turpun kabuklarını soydum küçük küpler halinde doğradım
- limonu yıkadım - kabukları ile beraber küp küp kestim
- temiz cam kavanoza (500 ml lik kavanoz kullandım) doğradığım turp - limon ve balı(iyi kalite olmasına dikkat edin)
  kavanoza doldurdum - nazikçe karıştırdım - kavanozun kapağını kapattım ve iki hafta unuttum
- iki hafta sonra:
- günde üç kez birer tatlı kaşığı kullanabilirsiniz

10 yorum:

Peygamberim İzinden dedi ki...

Teşekkür ederim çok güzel bir reçete..

Adsız dedi ki...

Ne güzel bir tarif paylaşmışsınız. Şifa , güç , kuvvet olsun.

Sevgiler,

Blogger Bolat dedi ki...

Bu siyah turbu bir türlü bulamıyorum bizim manavda!

berrin dedi ki...

değerli yorumlarınız için teşekkür ederim
- siyah turpu migros tan aldım

gülnur dedi ki...

kullanmadan önce süzecek miyiz?

berrin dedi ki...

gülnur
süzmeden kullanıyorum

tam dedi ki...

bu karışımı cildimize sürer isek bir yan etkisi olabilermi zira limon ve siyah turp cilde çok ilahi faydalı olduğunu duydum.

Adsız dedi ki...

Selam,

Izniniz olursa bir kac Tarif cok hosuma gitti, heleki meze tarifleri, musade olursa...bunlari yapmak istiyorum..
Saygilar Elif

Adsız dedi ki...

selam :)


eger müsadeniz var ise...bazi tarifleri almak ve denemek istiyorum...müsade var mi, site cok güzel tariflerde cok lezziz gözüküyor...ellerinize saglik?

Selamlar Elif

berrin dedi ki...

merhaba elif hn.
tariflerimi tabi ki kullanabilirsiniz
o uyarı tarifleri isim vermeden kullananlar için:))
sevgiler

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...