1 Aralık 2013 Pazar

körili kabak çorbası.......


malzemeler
- 1 kg kabak
- 1 adet orta boy soğan
- 1 tatlı kaşığı köri
- 1 litre sıcak su/tavuk suyu
- 1 avuç ince doğranmış maydanoz
- 100 gr krema
- 2 çorba kaşığı tereyağı
- 1 çorba kaşığı zeytinyağı
- tuz
hazırlanması
- soğanı yemeklik doğradım
- büyük bir tencerede tereyağı ve zeytinyağını ısıttım - doğranmış soğanları ekledim - soğanlar şeffaf olana      kadar kavurdum
- köriyi ekledim
- kabakları yıkadım  - iri iri doğradım - tencereye ilave ettim - 5 dakika çevirdim
- sıcak tavuk suyunu ilave ettim - orta ateşte 30 dakika pişirdim
- tenceredeki malzemeyi blenderden geçirdim
- krema ilave ettim
- tuz ilave ettim - ocağı kapattım
- üstüne maydanoz serperek servis ettim

1 yorum:

tam dedi ki...

kabağı bir insan hiçmi sevmez evet sevmiyordum bırak çorbasını kendisinide bu nasıl bir tariftir hocam :) ilahi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...