3 Ocak 2012 Salı

kaju ve kabaklı pirinç noodle......

tarif skylife dergisinden
teriyaki sosu hazır satılanlardan  kullandım
teriyaki sos tarifi - eğer evde yapmak isterseniz
tarifte pirinç noodle ı haşlayın yazıyordu
ben çoğu zaman pirinç noodle ı haşlamıyorum - su kaynadıktan sonra altını kapatıp noodle ı 10 dakika içinde bekleterek kullanıyorum
malzemeler
- 1/2 paket pirinç noodle
- 2 adet orta boy kabak
- 1 adet kırmızı biber
- 1 diş sarımsak
- 6 çorba kaşığı zeytin yağı
- yarım su bardağı kaju
- 5 çorba kaşığı teriyaki sos
- 1 adet yeşil soğan (doğranmış)
- 1 tatlı kaşığı susam yağı
hazırlanması
- orta büyüklükte bir tencerede suyu kaynattım - tuz attım
- noodle ı yumuşayıncaya kadar (yaklaşık 5 dakika) haşladım - sudan geçirdim - süzdüm
- kabakları yıkadım - kabuklarını soymadan ince doğradım ve zeytinyağı koyduğum büyük bir tavada soteledim
- ince doğradığım kırmızı biberi ekledim
- ezilmiş sarımsak - teriyaki sos ve kajuları ilave ettim - sotelemeye devam ettim
- tavaya noodle ı ilave ettim
- doğranmış taze soğanı ilave ettim
- 1 tatlı kaşığı susam yağı ilave ettim karıştırdım ve sıcak servis ettim

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...