16 Ocak 2012 Pazartesi

pesto soslu mozzarella......

tarifi bu kitaptan aldım
buffalo mozzarella kullandım
pesto sosu hazır olanlardan kullandım

malzemeler
- 4 top mozzarella peyniri
- 2 çorba kaşığı pesto sos
- 1 çay kaşığı limon kabuğu rendesi
- 1 adet kuru biber (acı)
- taze fesleğen yaprakları
- 1 çorba kaşığı limon suyu
- sızma zeytinyağı
hazırlanması
- mozzarella toplarının üzerine pesto sos döktüm - sızma zeytinyağı gezdirdim -karıştırdım - servis tabağına koydum
- üstüne az limon kabuğu rendeledim
- fesleğen yaprakları serpiştirdim
- biber parçalarını serpiştirdim
- limon suyu gezdirdim
- en son biraz daha sızma zeytinyağı döktüm ve servis ettim

3 yorum:

crispy dedi ki...

foto tadım muhreşem diye bağırıyor adeta

Emel Kurt dedi ki...

selam çok severim mozzarella peynirini, pesto sos hiç tatmadım.bencede fotoğraf tadım muhteşem diyor.ellerine sağlık,sevgiler...

YeMeK vAkTi dedi ki...

bayılıyorum pesto sosa ,tercihim barilla:)Ellerinize sağlık

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...