22 Nisan 2012 Pazar

zeytinyağlı enginar......


malzemeler
- 4 adet enginar (temizlenmiş)
- 1 adet orta boy soğan
- 1 adet orta boy patates (küçük küp şeklinde doğranmış)
- 1 kase bezelye
- 1 adet orta boy havuç (küçük küp şeklinde doğranmış)
- 1 adet limonun suyu
- 1 tatlı kaşığı toz şeker
- 1 kahve fincanı zeytinyağı
- 1 su bardağı sıcak su
hazırlanması
- yayvan bir tencereye zeytinyağını ve yemeklik doğradığım soğanları koydum - soğanlar şeffaflaşana kadar kavurdum
- tencereye küp şeklinde doğradığım havuçları ve patatesleri ilave ettim -  karıştırdım -  3-4 dakika soğanlarla birlikte kavurdum
- bezelyeleri ilave ettim - karıştırdım
- enginarları da tencereye ilave ettim
- tencereye 1 adet limonun suyunu - tuz - şeker ve sıcak suyu  ilave ettim orta/kısık ateşte 30 dakika pişirdim
- enginarları  soğuduktan sonra servis tabağına aldım
- garnitür malzemesini içlerine doldurdum
- dereotu ile süsleyerek servis ettim

1 yorum:

sare dedi ki...

Merhaba, enginarın en güzel hallerinden birisi, muhteşem görünüyor.
Ellerinize sağlık.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...