2 Nisan 2012 Pazartesi

fırında sebze........

fırında pişmiş her yemeği severim
sebzeler
 fırında iki saat pişirilince lokum gibi oluyor
malzemeler
- 2 adet orta boy patates
- 2 adet orta boy patlıcan
- 2 adet orta boy kabak
- 2 adet büyük domates
- 3 adet çarliston biber
- 1 adet kuru soğan
- 1 demet dereotu
- 1 çorba kaşığı domates salçası
- 1/2 çay bardağı sızma zeytinyağı
- 1 diş sarımsak
- tuz - karabiber
hazırlanması
- patatesleri soydum küp küp doğradım
- kabakları halka halka doğradım
- patlıcanı ortadan ikiye böldüm - dilimledim
- domateslerin kabuklarını soydum küçük küçük doğradım
- kuru soğanı ortadan kestim - doğradım
- biberlerin çekirdeklerini temizledim - doğradım
- 1 diş sarımsağı ezdim
- dereotunu ince doğradım
- tüm malzemeyi fırın kabına koydum tuz - karabiber ve zeytinyağını ekledim - karıştırdım
- bir kase su içine 1 kaşık domates salçası ilave ettim - karıştırdım - sebzelerin üstüne gezdirdim
- 180 derece fırında 1 saat 45 dakika pişirdim
- sıcak servis ettim



1 yorum:

Unknown dedi ki...

canim cok güzel olmus
ellerine saglik:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...