29 Nisan 2012 Pazar

domates soslu brokoli....

brokolinin en lezzetti hallerinden
yine jamie oliver tarifi
malzemeler
- 1 paket brokoli
- 1 adet küçük kırmızı soğan
- 1 diş sarımsak (ezilmiş)
- 2 adet orta boy domates
- 4 çorba kaşığı sızma zeytinyağı
- 1 adet limonun suyu
- tuz - karabiber
hazırlanması
- orta büyüklükte bir tencerede suyu kaynattım - bir tutam tuz ilave ettim
- kaynayan suda brokolileri 3 dakika haşladım - süzdüm
- salata kasesinin dibine kırmızı soğanı rendenin ince kısmı ile rendeledim
- ezilmiş sarımsağı kaseye ekledim
- domateslerin çekirdeklerini çıkardım rendenin ince kısmı ile rendeledim - kaseye ilve ettim
- limon suyunu ilave ettim
- sızma zeytinyağını ilave ettim
- tuz - karabiberi ilave ettim - güzelce karıştırdım
- kasedeki malzemeye süzdüğüm brokolileri sıcakken ekledim - karıştırdım

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...