4 Ocak 2010 Pazartesi

kakaolu kurabiye......

kurabiyeler
hasta ziyareti için
hasta çocuk olunca
şekilli birşeyler yapmak istedim
lakin
fotoğrafların hepsi boydan olunca
bloga
yerleştirmek biraz zor oldu haliyle:)
malzeme

- 3 yemek kaşığı kakao
- 250 gr un
- 150 gr tereyağı
- 100 gr pudra şekeri
- 1 adet yumurta
- 1 avuç dolusu taze nane
- 1 tutam tuz
hazırlanması
- fırın tepsisini pişirme kağıdı ile kapladım
- şeker hariç kuru malzemeyi bir arada eledim
- tereyağı ve pudra şekerini mikserle 4- 5 dakika çırptım
- yumurtayı ilave ettim biraz daha çırptım
- kuru malzemeyi ve blendırdan geçirilmiş naneyi ilave ettim elimle yoğurdum(yumuşak bir hamur olacak)
- hamuru buzdolabında 2 saat beklettim
- hamuru yarım santimden daha ince açtım
- kurabiye kalıbı ile şekil verdim
- fırın tepsisine dizdim
- 180 derece önceden ısıtılmış fırında
- 15 dakika pişirdim
- soğuduktan sonra üstüne vanilya ve pudra şekeri karışımı serptim

3 yorum:

hilalinmutfagi dedi ki...

Ellerine saglik cok lezzetli ve guzel gorunuyor..Sevgiler..

ZarpandiT dedi ki...

aman allahım nane!süper fikir berrin harikasın!

DUSBAHCESI dedi ki...

Ellerine saglik nefis gorunuyorlar valla. Hollandadn sevgiler.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...