28 Mayıs 2012 Pazartesi

mantarlı taze fasulye.........

tavuk - kırmızı et - balık yanına sık yaptığım bir garnitür
tarif  bu adresten
mantarların kabuklarını soyuyorum pişerken kararmıyor -  sulanmıyor ve daha lezzetli oluyor
malzemeler
- 1 paket mantar (400 gr)
- 500 gr taze fasulye
- 1 adet orta büyüklükte kuru soğan
- 2 diş sarımsak
- 3 çorba kaşığı zeytinyağı
- tuz - karabiber
hazırlanması
- mantarların  kabuklarını soydum - dilimledim
- fasulyeleri ayıkladım - dilimledim
- soğanı yarım halka şeklinde ince doğradım
- orta büyüklükte bir tencerede suyu kaynattım - tuz ilave ettim
- dilimlediğim fasulyeleri 8 dakika haşladım - süzdüm - soğuk sudan geçirdim
- büyük bir tavaya zeytintinyağını koydum 
- mantarları ilave ettim
- mantarları 5-6 dakika soteledim (yüksek ateşte)
- soğanları ilave ettim mantarlarla birlikte sotelemeye devam ettim (yaklaşık 5 dakika)
- tavaya 2 diş ezilmiş sarımsağı ve haşlanmış fasulyeleri ilave ettim
- tuz karabiber ilave ettim
- ılık olarak aşağıdaki balığın yanında servis ettim

4 yorum:

Hayatın Tatları dedi ki...

mutlaka denenecek bir tarif daha. ellerinize sağlık.

Hayat Mutfakta Guzel dedi ki...

hem sağlıklı, hem pratik hem de çok şık bir garnitür olmuş, ellerinize sağlık...

Unknown dedi ki...

Canım ellerine sağlık görüntü harika.
Mutlu haftalar,sevgiler.

nesrin dedi ki...

Sotelenmis sebzeler bana daha hafif geliyor, cok hos bir görüntü, ellerine saglik.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...