1 Haziran 2010 Salı

semizotu salatası....


değişik bir semizotu salatası
zaman zaman
pekmez yerine bal kullanıyorum
malzemeler
- 1 su bardağı yeşil mercimek
- 1 adet havuç (ince doğranmış)
- 1 demet semizotu (yıkanmış - yaprakları ayıklanmış)
- 6 adet kurutulmuş domates (ince doğranmış )
- 1/2 çay bardağı elma sirkesi
- 1 diş sarımsak (ezilmiş)
- 1/2 çay kaşığı kimyon
- 1 çay kaşığı pekmez
- sızma zeytinyağı
- tuz
hazırlanması
- mercimeği 15 dakika haşladım - süzdüm
- üzerine sirkeyi ilave ettim
- kimyon ve sarımsağı ilave ettim
- ağzı kapalı halde yarım saat beklettim
- kurutulmuş domatesi sıcak suyun içerisinde 5 dakika beklettim - ince doğradım
- mercimek - kurutulmuş domates - havuç ve semizotunu karıştırdım
- bir kasede pekmez - tuz ve zeytinyağını karıştırıp üzerine döktüm

6 yorum:

oznurunelemekleri dedi ki...

canım ellerine sağlık mercimeklisini hiç yapmamıştım mutlaka deniyeceğim sevgilerimle

YeMeK vAkTi dedi ki...

gerçekten çok değişik ellerinize sağlık

Gönül dedi ki...

semizotu vazgeçilmezlerimdendir ama böylesini denememiştim...ellerine sağlık hayatım..sevgiler öpüyorum

Brajeshwari dedi ki...

pekmez ve semizotu... harika görünüyor..Ben bunu bir yerimm..bir yerim..

zarpandit dedi ki...

tatlı tuzlu karışımları seven benden bu salata kaçmaz :)
not : bu arada güleç insan,profilindeki fotoğraf gözümden kaçmadı :)) maşallah demeden geçemeyeceğim :)

berrin dedi ki...

gökçe cim teşekkürler:))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...