11 Haziran 2010 Cuma

kırmızı fasulye salatası....

aslında
konserve kullanmayı sevmiyorum
kırmızı fasulyenin kurutulmuşunu haşladığımda görüntüsünü konservesi gibi olmuyor
isterseniz ezilmiş bir diş sarımsakta ilave edebilirsiniz - ben kullanmadım
malzemeler
- 1 küçük kutu kırmızı fasulye konservesi
- 1 küçük kutu tane mısır konservesi
- 2 adet kırmızı biber(közlenmiş - kabukları soyulmuş)
- 2 adet domates
- 1 adet küçük beyaz soğan ( küp küp doğranmış)
- 2 çorba kaşığı ince doğranmış maydanoz
- 2 çorba kaşığı sızma zeytinyağı
- 1/2 limonun suyu
- 1 çorba kaşığı üzüm sirkesi
- 1 çay kaşığı kimyon
- tuz
hazırlanması
- kırmızı fasulyeleri süzdüm - yıkadım
- mısırı süzdüm - yıkadım
- közlenmiş biber - domatesler ve soğanı küp küp doğradım
- maydanozu - zeytinyağı - limon suyu - sirke - kimyon ve tuzu ilave ettim
- bütün malzemeyi karıştırdım
- ızgara etin yanında servis ettim

2 yorum:

gulsev dedi ki...

Bir dönemler askeri protokellere hazırladığım en sık tarifti :)
Hey gidi telaşlı günler...
Elinize sağlık.

narcicegirengi/sevde dedi ki...

Cok sevdigim bir salatadir ama kirmizi biber kozlemesi de icine cok yakismis. ellerinize saglik. sevgiler
narcicegirengi.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...