2 Ekim 2013 Çarşamba

kuru börülce salatası......



malzemeler
- 1 su bardağı kuru börülce
- 1 adet orta büyüklükte domates
- 1/2 kırmızı biber
- 2 dal kereviz sapı
- 1 adet küçük kırmızı soğan
- yarım demet maydanoz
- 1 adet yeşil soğan

sos için malzemeler
- 3 çorba kaşığı sızma zeytinyağı
- 2 tatlı kaşığı balsamik sirke
- 1 tatlı kaşığı dijon hardalı
- taze çekilmiş karabiber
- bir tutam tuz
hazırlanması
- börülceyi yıkadım - süzdüm - orta boy bir tencereye koydum - üzerini dört parmak geçecek su ekledim - yumuşayana kadar haşladım
- kırmızı biberi ve kereviz saplarını ince doğradım
- domatesin kabuklarını soydum - çekirdeklerini temizledim - doğradım
- kırmızı soğanı yemeklik  doğradım
- maydanozu doğradım
- yeşil soğanları ince çapraz doğradım
- büyük bir salata kasesinde haşlayıp süzdüğüm börülceleri sebze ve otları iyice karıştırdım
- sos malzemesini küçük bir kasede karıştırdım ve salatanın üzerine döktüm servis ettim

2 yorum:

crispy dedi ki...

Her zamanki gibi fotoğraf çok güzel eminim tadıda çok lezzetlidir

crispy dedi ki...

fotoğrafı çok güzel eminim tadıda çok güzeldir

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...