25 Ekim 2013 Cuma

avokado ve kırmızı fasulyeli meksika salatası......


malzemeler
- 200 gr kiraz domates
- 1 adet avokado
- 1 adet küçük kırmızı soğan
- 100 gr karışık salata yeşilliği (ıceberg - roka ve taze nane yaprakları kullandım)
- 3 adet yumurta
- 1/2 demet maydanoz
- 100 gr kırmızı fasulye (konserve kullandım)
- 3 çorba kaşığı sızma zeytinyağı
- 3 çorba kaşığı üzüm sirkesi
- 1 tatlı kaşığı tepeleme hardal
- 1/2 tatlı kaşığı kimyon
- tuz
hazırlanması
- kırmızı soğanı yarım halka ince doğradım - küçük bir kaseye koydum - üstüne 1 çorba kaşığı sirke döktüm karıştırdım yarım saat beklettim
- yumurtaları haşladım kabuklarını soydum
- domatesleri doğradım
- avokadoyu dilimledim
  sosu hazırladım:
  zeytinyağı - iki çorba kaşığı sirke - hardal - kimyon ve tuz karıştırdım
- maydanozları ince doğradım
- salata kasesine
  yeşillikler
  domates
  avokado
  maydanoz
  fasulye
  soğanı koydum
- sos malzemesinin 2/3 sini döktüm hafifçe karıştırdım
- kalan sosu salatanın üstüne gezdirdim
- en üste dilimlenmiş yumurtaları yerleştirdim - servis ettim

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...