10 Mart 2010 Çarşamba

tavuk suyu çorba.....

malzemeler
- 350 gr tavuk göğüs eti(haşlanmış küp küp doğranmış)
- 1 adet orta boy havuç(rendelenmiş)
- 1 adet kırmızı biber(küp küp doğranmış)
- 1 yemek kaşığı tepeleme un
- 1 diş sarımsak(ezilmiş)
- 1 yemek kaşığı tereyağı
- 1 yemek kaşığı zeytinyağı
- 4 su bardağı tavuk suyu
- dereotu
- tuz - karabiberhazırlanması
- tavuk göğsünü haşladım küp küp doğradım
- orta boy bir tencereye tereyağı - zeytinyağını koydum
- unu ilave ettim iki dakika karıştırarak kavurdum
- ezilmiş sarımsağı - havuçları ve biberi ilave ettim karıştırdım
- tavuk suyu ve tavuk parçalarını ilave ettim
- tuz - karabiber ilave ettim
- orta ateşte havuçlar yumuşayana kadar(15-20 dakika) pişirdim
- servis ederken üstüne dereotu serpiştirdim

1 yorum:

ANNEMİNELİ dedi ki...

Çok güzel olur ellerine sağlık.Sevgilerrrrrrr....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...