23 Mart 2010 Salı

fırında peynirli mantar....

evde
taze kaşar kalmadığı
için
rendelenmiş eski kaşar kullandım
eski kaşarlada gayet iyi oluyor
zeytinyağı yerine tereyağ da kullanabilirsiniz

malzemeler
- 8 adet mantar(büyük boy)
- 8 parça küp küp doğranmış az tuzlu beyaz peynir
- 1 dilim tost ekmeği
- 1 avuç ceviz
- 1 avuç maydanoz
- 1 diş sarımsak
- 1 çorba kaşığı zeytinyağı
- karabiber
- 1 çay kaşığı pul biber
hazırlanması
- mantarları yıkadım - kağıt havlu ile kuruladım - iki parça kesilmiş sarımsakla mantarları ovdum
- tost ekmeği - ceviz - maydanoz - karabiber ve bir çorba kaşığı zeytinyağını birlikte rondodan geçirdim
- mantarların içerisine önce küp beyaz peyniri
- sonra ekmek içi karışımını
- en üstte rendelenmiş kaşar peynir koydum
- pul biberi serptim
- 200 derece önceden ısıtılmış fırında 20 dakika pişirdim
- sıcak servis ettim

4 yorum:

Naile dedi ki...

bu hoş hoş bir aparatif olmuş, ellerine sağlık.

Gönülünce dedi ki...

Nefiss olmuş ellerinize sağlık...
Sevgiler...

Aybike Ceylan dedi ki...

Ellerine saglik Berrin'cigim, harika gorunuyor.

Guzel bir hafta diliyor, sevgilerimi gonderiyorum.

Mutfak Havlusu dedi ki...

Harika poz vermişler bu lezizler:)
ellerinize sağlık!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...