25 Kasım 2010 Perşembe

muzlu - beyaz çikolatalı muffin......

bu ölçü 14 adet muffin için
sıradan bir muffin kalıbı kullandım
içlerine kağıt kalıpta koydum
malzemeler
- 1 3/4 bardak un
- 1/2 bardak şeker
- 1 adet yumurta
- 1/2 su bardağı bitkisel yağ(kanola yağı kullandım)
- 1 paket kabartma tozu
- 1 çay kaşığı karbonat
- 1 paket vanilya
- 1 fiske tuz
- 2 adet olgun muz (muzlar küçükse 3 adet kullanabilirsiniz)
- 1 su bardağı küçük parçalara bölünmüş beyaz çikolata
üstü için malzeme
- 2 çorba kaşığı esmer şeker
- 1 çorba kaşığı tam buğday unu
- 1 çorba kaşığı tereyağı
hazırlanması
- küçük bir kasede esmer şeker ve tam buğday ununu karıştırdım - soğuk tereyağını ekledim ekmek içi görüntüsü alana kadar parmak uçlarımla karıştırdım - bir kenara koydum
- un - kabartma tozu - karbonat ve tuzu birlikte eledim
- bir kasede muzları çatalla ezdim
- yumurta - kanola yağı - şeker ve vanilyayı mikserle 3-4 dakika çırptım
- ezilmiş muzları ilave ettim 2 dakika mikserle karıştırdım
- elediğim unlu karışımı ilave ettim tahta kaşıkla iyice karıştırdım
- beyaz çikolatayı ilave ettim karıştırdım
- muffin kalıplarına paylaştırdım
- üstlerine esmer şekerli karışımdan serptim
- önceden 180 derece ısıtılmış fırında 25 dakika pişirdim

3 yorum:

!!! ♥ Hasretli Lezzetler ♥ !!! dedi ki...

mmmh muffinlerin nefiss görünyor canim.. ellerine saglik ..kocaman sevgilerimle..

kalpkurabiye dedi ki...

merhabalar:))
muz ve beyaz çikolata ikilisini klasik bir kekte bir araya getirmiş biri olarak ne kadar nefis bir tadı olduğunu tahmin edebiliyorum:))
elleriniz dert görmesin:))
deniz ben, tanıştığıma çok memnun oldum:))
sevgiler..

nesrin dedi ki...

Ellerinize saglik. Sonuc mükemmel.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...