4 Kasım 2010 Perşembe

milföy hamurlu - domatesli atıştırmalık...

çayın yanında sıcak servis ettim
malzemeler
- 4 parça milföy hamuru (10x10 cm )
- 1 adet domates (ince dilimlenmiş)
- 2 çorba kaşığı rendelenmiş taze kaşar
- 1 adet küçük boy soğan/veya kırmızı soğan(halka halka doğranmış)
- 1 çorba kaşığı beyaz peynir (rendelenmiş)
- kuru fesleğen
- tuz - karabiber
hazırlanması
- fırını 200 derecede ısıttım
- fırın tepsisini pişirme kağıdı ile kapladım
- milföy karelerini yerleştirdim
- rendelenmiş taze kaşarı hamurların üstüne paylaştırdım
- üstlerine halka halka doğranmış soğanları paylaştırdım- domatesi yerleştiridim - elimle hafif bastırdım
- karabiber - fesleğen - ince rendelenmiş beyaz peyniri serptim- ısıtılmış fırında 15 - 17 dakika pişirdim
- sıcak servis ettim

9 yorum:

nesrin dedi ki...

Harika bir fikir. Ellerinize saglik.

Naile dedi ki...

Soğan ve peynir ikilisi ilginç geldi. Nasıl olmuştu? Ve soğanların yumuşaması için bu süre yeterli geldi mi? İlkini gelecek misafirler için denemek nasıl olur sence?

Şimdilik bu kadar :)

sevgiler..

fuat gencal dedi ki...

Süper görünüyor. Ellerinize sağlık.

Saygılar.

berrin dedi ki...

naile
soğan peynir ikilisi güzel oluyor
soğanları çok ince doğradım - pişmişti
belki taze soğan olabilir ?
denemelisin diyorum:)
nesrin
fuat bey teşekkür ederim

!!! ♥ Hasretli Lezzetler ♥ !!! dedi ki...

bende severim sogan peynir ikilemesini cok nefiss oluyor.. ellerine saglik canim cok lezziz görünüyor belirtigin gibi yaninada cay oooh ...afiyet bal seker olsun :D kocaman sevgilerimle..

YeMeK vAkTi dedi ki...

Ellerine sağlık canım harika görünüyor çokta severim

http://www.lezzetibol.com dedi ki...

Çok güzel görünüyor. Özellikle kahvaltılara çok yakışır bence

Ellerine sağlık

sevgiler

Mutfak Havlusu dedi ki...

Offf ne çıtır birşey öyle bu lezzet:)
ellerinize sağlık

Unknown dedi ki...

Minik pizzaciklar! Oldukca da pratik bir tarif. Goruntu de cok hos. Deneyecegim.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...