2 Kasım 2013 Cumartesi

levrek marin.......


600 gr dan biraz büyük  bir adet levrek kullandım
kılçık ve derisini balıkçıda temizlettim
tarif  yemek zevki dergisinden
malzemeler
- 500 gr levrek
- 1 tatlı kaşığı tepeleme hardal
- 1 adet limonun suyu
- 1 çay bardağı elma sirkesi
- 1 adet orta büyüklükte soğan
- 1 çay bardağı sıvı yağ (sızma zeytinyağı kullandım)
hazırlanması
- fileto levreği parmak şeklinde dilimledim
- soğanı piyazlık kesip - tuzla ovup - yıkadım
- dilimlenmiş balıklarla doğradığım soğanı karıştırdım
- küçük bir tencerede yağı - sirkeyi limon suyunu ve hardalı karıştırdım - ılıttım (ılık olacak - sakın kaynatmayın)
- ılık sosu - balık soğan karışımına ilave ettim - nazikçe karıştırdım
- bir gün buzdolabında beklettikten sonra servis ettim

4 yorum:

Güloanne mutfakta dedi ki...

görünümü çok iştah açıcı ama hiç denemedim.

berrin dedi ki...

ben de ilk kez yaptım
tadı nefis:)

Blogger Bolat dedi ki...

Oy Oy karnımda nasıl acıktı akşam akşam :)

Unknown dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...