7 Ağustos 2012 Salı

peynirli sufle.....


peynirli sufleyi
bazı zaman  yapımı kolay olduğu için
ama
çoğu zaman lezzetli olduğu için yapıyorum
24x24 bir fırın kabında pişirdim
pınar yarım yağlı süt ve pınar taze kaşar kullandım......
malzemeler
- 3 adet yufka
- 3 adet yumurta
- 500 ml süt
- 200 gr kaşar peynir (rendelenmiş)
- 2 çorba kaşığı tereyağı (eritilmiş)
- 1/2 çay bardağı zeytinyağı
- 1 tatlı kaşığı hindistan ceviz rendesi

hazırlanması
- fırın kabını pişirme kağıdı ile kapladım tereyağı ile  az yağladım - bir kenara koydum
- büyük bir kasede
  süt - yumurtalar - erimiş tereyağı - zeytinyağını tel çırpıcı ile iyice karıştırdım - rendelenmiş kaşar peyniri ve hindistan cevizi rendesini ilave ettim karıştırdım
- yufkalardan bir tanesini fırın kabına parçalamadan ve kenarları dışarı taşmayacak şekilde yerleştirdim
- hazırladığım sütlü malzemenin üçte birini yufkanın üzerine kaşıkla gezdirerek döktüm
- ikinci yufkayı aynı şekilde yerleştirdim
- kasedeki sütlü malzemenin yarısını yufkanın üzerine kaşıkla gezdirerek döktüm
- son yufkayı yerleştirdim - sütlü malzemenin kalan kısmını yufkanın üzerine döktüm
- fırın kabını streç filmle kapladım buzdolabında yarım saat beklettim
- 170 derece önceden ısıtılmış fırında 35 dakika ( üstü kızarana kadar ) pişirdim
-dilimleyerek -  ılık servis ettim

5 yorum:

muhabbetsofrasi dedi ki...

eline sağlık canım

Nurşen Aksoy dedi ki...

mımmm..nefis olmuş canım..bende severek yapıyorum ve severekde yiyoruz..ama ben hindistan cevizi koymyorum..süper bir fikir..deneyeceğim..ellerine sağlık..

Unknown dedi ki...

Ellerine sağlık canım harika görünüyor sevgiler.

PETRO50 dedi ki...

Blogumu ziyaret ettiğiniz için teşekkür ederiz. Pişirme için ilginç yemek tarifleri. Muffin tarifi kullanmak. Ben güzel bir yeni hafta diliyorum. Peter.

sare dedi ki...

Berrincim, çok lezzetli bir tarif paylaşmışsın. Mutlaka deneyeceğim.
Bu arada özlemiştik sizi... Tatil böyle yapıyor.
Ellerine sağlık, sevgiler.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...