26 Temmuz 2008 Cumartesi

kerevit...


kerevit
bulabilirseniz tavsiye ediyorum
malzemeler
- 15 adet kerevit
- bir yemek kaşığı tereyağı
- bir tutam sarmısak tozu
- 1 çay kaşığı pul biber
- bir kaç dal maydanoz
- 1 tatlı kaşığı tuz
- sıcak su



hazırlanması
- büyük bir
- kaseye sıcak su ve tuzu koyun
- kerevitleri
- sıcak suyun içerisinde birkaç dakika bekletin
- kerevitleri kabuklarını temizleyin
- bakır bir tavanın
- içerisinde tereyağını eritin
- kerevitleri
- tereyağında birkaç dakika çevirin
- pul biber ve sarmısak tozunu ilave edin
- karıştırın
- ocağı kapatın
- maydanozları ilave edin

10 yorum:

urfayemeklerimiz dedi ki...

harika,

bir urfalı için kerevit biraz karizmayı çizdirir ama denemeden de olmaz.
elinize sağlık.
bu arada bir kaç konuda ukalalık etmek için iletişim adresinizi aradım ama bulamadım.

sağlıkla.

urfayemekleri.com

berrin dedi ki...

merhaba urfa yemeklerimiz
bir karadenizli olarak urfa yemeklerini keyifle yiyorum..
sayende pişirme denemelerine başladım...
önerilerini - uyarılarını merakla bekliyorum

g.berrin@gmail.com
sevgiler
berrin

Mehtap Pasin Gualano dedi ki...

Kerevitlere sarimsak tozu koymadan hemen once bir likor kadehi kadar beyaz sarap ekleyip hemen buharlastirmak, cok guzel bir tad veriyor. Tavsiye ederim

Tijen dedi ki...

Berrin'ciğim,
Aşağıya doğru baktım da, ne zarif şeyler paylaşmışsın son zamanlarda. İnsanın içini serinletiyor.

berrin dedi ki...

beyaz şarabı bir dahaki sefere mutlak deneyeceğim teşekkür ediyorum mehtap
teşekkür ederim tijen
aslında
hayatımın en çok yemek pişirdiğim dönemlerinden birindeyim
lakin
bloga yazı koymaya üşeniyorum...bugünlerde biraz açıldım

Aybike Ceylan dedi ki...

Sevgili Berrin,

Sizi tesadufen, dolasirken buldum. Ne hos sayfaniz, sayfa duzenlemeniz ve tarifleriniz var, ellerinize saglik.

Sevgiler, selamalr.

Işıl dedi ki...

Merhaba Berrin,

deniz ürünlerini çok severim,
bu pratik tarifini mutlaka deneyeceğim.

Sevgiler
Işıl

7zeytin dedi ki...

Berrin bunu yiyen atom karıncaya döner, biz devamlı kıyıda yaıyoruz ve bol bol yüzüyoruz. Ankarada koşu bantı lazım yanında...

Halenze dedi ki...

selamm sitemde dedikodunu yaptım:) beklerim.

Adsız dedi ki...

ay ne alaka urfalı olmakla kerevit yemenin karizmayı çizmesi? sen bu kafayla bi mil öteye gidemezsin

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...