2 Mayıs 2008 Cuma

fırında çipura......

kabak- biber - domates - mantarları ızgarada kızartıp
sebzelerin üzerine
tereyağı
bir tutam
sarmısak tozu ve cevizi karışımı döktüm...
balıklarla sebzelerin servisini birlikte yaptım
malzemeler
- 2 adet deniz çipurası
- zeytinyağı
- 1/2 limonun suyu
- 1/2 limon kabukları soyulup / dilimlenmiş
- 1 çay kaşığı sarmısak tozu
- defne yaprağı
- karabiber
- tuz
hazırlanması
- defne yaprağı ve dilimlenmiş limon haricindeki malzemeyi karıştırın
- temizlenmiş - yıkanmış balıkların hertarafına sürün
- balıkları fırın kabına yerleştirin
- dilimlenmiş limonları ve defne yapraklarını ilave edin
- fırın kabının üstüne yağlı kağıt koyun
- 200 derece fırında 40-45 dakika pişirin

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Geçenlerde çipura'nın tavasını yaptım. Diğer blogum için de resimlerini çekmek istedim. Ne kadar özendimse istediğim gibi resmini alamadım. O, siyah görünümü yüzünden, zorlandım.
Blog Manşet'te Fırın'da Çipura tarifinizi görünce merak ettim. Balıkları siz dikey çekmekle,daha güzel poz yakalamışsınız. Tarifiniz oldukca güzel, elinize sağlık.

berrin dedi ki...

günışığında çekilen fotoğrafları daha çok seviyorum
blogdaki fotoğrafları
çoğunlukla gece ve flaşla çekildiği için bende memnun değilim

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...