19 Haziran 2011 Pazar

kırmızı lahana salatası.....

ne kadar faydalı olursa olsun
kırmızı lahana
hatta
beyaz lahana
favori sebzelerim değil
ama
bu salatayı seviyorum
köfte ve tarhunlu püre nin yanında servis ettim
ölçü
üç bardak kırmızı lahana 2 bardak havuç
fesleğen bir çorba kaşığından biraz fazla kullandım

malzemeler
- 1 adet küçük kırmızı lahana (ince doğranmış)
- 1 adet orta boy havuç (rendelenmiş)
- 1 adet küçük kırmızı soğan (ince doğranmış)
-  bir kaç dal taze fesleğen (ince doğranmış)
sos için malzeme
- 4 çorba kaşığı elma sirkesi
- 1 çorba kaşığı mayonez
- 2 çorba kaşığı sızma zeytinyağı
- 1 çay kaşığı bal
- 1 çay kaşığı kimyon
- karabiber
hazırlanması
- elma sirkesi
  mayonez
  bal
  sızma zeytinyağı
  kimyon
  karabiberi bir kasede karıştırdım
- salata kasesinde
  doğranmış kırmızı lahana
  rendelenmiş havuç
  doğranmış kırmızı soğan
  doğranmış fesleğenleri karıştırdım
  ve
- sos malzemesini üstüne döktüm


Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...