12 Haziran 2011 Pazar

çikolatalı kek ( soya sütlü )......

babalar günü keki
nestle
kakao ve çikolata kullanıyorum
malzemeler
- 1 su bardağı un
- 1 1/2 su bardağı tam buğday unu
- 1/4 su bardağı kakao
- 1 su bardağı soya süt
- 120 gr bitter çikolata
- 3 adet yumurta
- 1 su bardağı kanola yağı
- 1/2 su bardağı esmer şeker
- 1/2 su bardağı şeker
- 1 paket karbonat
- 1 paket vanilya
- 1 tutam tarçın
- 1 tutam tuz
hazırlanması
- büyük bir kaseye un - kakao - kabartma tozu - tarçın ve tuzu eledim - tam buğday ununu kaseye ekledim
- küçük bir tencerede soya sütünü kaynattım - ocağı kapattım
- küçük parçalara böldüğüm çikolataları sıcak soya sütüne ilave ettim - çikolatalar eriyene kadar karıştırdım
- süt soğuduktan sonra - şekeri ve yağı ilave ettim mikserle çırptım
- yumurtaları teker teker çırparak ilave ettim
- kuru malzemeyi  sıvı malzemeye ilave ettim - çırptım
- malzemeyi yağladığım kalıba döktüm
- önceden ısıtılmış fırında 50 - 55 dakika pişirdim

3 yorum:

dedi ki...

kalıbınızın şekline bayıldımmm :) ellerinize sağlık (:

Unknown dedi ki...

Nakış nakış işlenmiş gibi,ne hoş gözüküyor..
Ellerinize,emeğinize sağlık..
Sevgilerimle..

muhabbetsofrasi dedi ki...

eline sağlık olsun

kalıbın çok güzelmiş :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...