6 Kasım 2009 Cuma

fırında pırasa.....


pırasalı börek gibi birşey .....
acı seviyorsanız
kuru biberi biraz fazla kullanmanızı öneririm
malzemeler
- 1.2 kg pırasa
- 500 gr patates
- 250 gr krema
- 2 adet yumurta
- 80 gr tereyağı
- 2 dilim bayat ekmekiçi(tost ekmeği kullandım)
- 2 adet kurutulmuş biber (acı)
- muskat rendesi
- pul biber
- tuz - karabiber
hazırlanması
- pırasaları çok ince halka halka doğradım
- orta büyüklükte bir tencereye tereyağını koydum -eriyince doğranmış pırasaları ilave ettim
karıştırdım - tuz ekledim
- tencerenin kapağını kapattım - ocağın altını iyice kıstım pırasaları 30-35 dakika pişirdim
- patateslerin kabuklarını soydum - rendenin iri tarafı ile rendeledim
- pişmiş pırasalara - rendelenmiş patatesleri - baharatları - kremayı - yumurtaları ekleyip karıştırdım
- tuzunu - biberini kontrol ettim
- bayat ekmek içini ekledim
- önceden yağlanmış - sarımsakla ovulmuş fırın kabına koydum -üstünü düzelttim
- 180 derece önceden ısıtılmış fırında 40 dakika pişirdim

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...