6 Aralık 2007 Perşembe

noddle ve sebzeli salata...

sebzeleri
kibrit çöpü inceliğinde doğrarsanız
görüntü daha güzel oluyor
noddle ları çok haşlamayın
çok lezzetli bir salata
tarif foodies in london dan
biraz değiştirdim
yosun bulmak ankara da zor
ve sarmısak yemediğim
için koymadım
malzemeler
- yarım paket noddle
- 1 adet salatalık
- 1 adet kırmızı biber
- 1 adet havuç
- 1 adet avakado
- 2 avuç dolusu cashew ( kaju/hint fıstığı)
- 2 adet yeşil soğan
sos malzemesi
- 1/2 çay bardağı soya sos
- 1 çay bardağı su
- 2 yemek kaşığı susam yağı
- 1 çay kaşığı pul biber
- 1 tatlı kaşığı kişniş
- 1 yemek kaşığı bal
- 1 tatlı kaşığı mısır nişastası
hazırlanması
- noddle ları makarna gibi haşlayın - soğuk sudan geçirin
biraz susam yağı ile karıştırın bir kenara koyun
- küçük bir tencereye susam yağını koyun
- sırasıyla
- pul biber
- soya sos ve suyu ekleyin
- kaynayınca balı ekleyin
- bir kasede biraz suyla nişastayı karıştırıp ekleyin
- 5 dakika kadar kaynasın
- ocağın altını kapatın
- limon suyu ve kişnişi ekleyin
- havuç - salatalık ve kırmızı biberi jülyen doğrayın
- yeşil soğanları ince doğrayın
- avakadoyu doğrayın
- geniş ve derin bir kasede noddle - sos ve sebzeleri karıştırın

5 yorum:

Brajeshwari dedi ki...

çok ağzima layik...
harika görünüyor Berrincim..ellerine sağlık..yemis kadar oldum..hatta artik su senin tariflerine baslamayi düşünüyorum..Geç oldu biraz ama..Bu siteden harika menüler çikacak zenginliğe ulaşti artik..

Berrin'i tutabilene aşkolsun..

indrani dedi ki...

cok guzeldi. bunun bi cesidini quick china'da yemistim ve bunu daha cok sevdim acikcasi. hafif. susam tadi ve cashnew nuts, tek basina yenilince de doymus oldum! tokluk hissi yaratiyor ama hic agirlastirmiyor. tavsiye ederim kesinlikle

crispy dedi ki...

En sonunda dillere destan noddle
salatanın tarifine geldi sıra.

Betül

Adsız dedi ki...

Bende nooddlelı mamalar yaparım ama salatayı ilk kez gördüm deniycem sağol canım

Adsız dedi ki...

gerçekten çok güzel olmuş , ailecek afiyetle yedik ...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...