17 Eylül 2007 Pazartesi

patates salatası.....

malzemeler
- 5 adet patates ( orta boy)
- 1 küçük kırmızı soğan
- 2 yemek kaşığı dilimlenmiş siyah zeytin
- 1 yemek kaşığı kapari
sos malzemesi
- 2 yemek kaşığı elma sirkesi
- 3 yemek kaşığı sızma yağ
- 2 yemek kaşığı hardal
- 1 sarmısak
- kuru kekik
- tuz - karabiber
hazırlanması
- patatesleri haşlayın - küp küp doğrayın
- kırmızı soğanı ince halka halka doğrayın
- derin bir kasede patates -soğan - zeytin - kapari karıştırın
- ayrı bir kasede sos malzemesinin tamamını karıştırın
- patateslere ekleyin

2 yorum:

Bluewaves dedi ki...

Berrin,
Galiba herkesin bir patates salatasi tarzi var.Ben de icine herturlu yesilligi ve aklima gelen herseyi(dereotu,maydanoz,taze yesil sogan,yesil biber,avacado,domates)koyuyorum. Sos olarakta sadece limon z.yagi ekliyorum.
Senin yaptiginda guzel gorunuyor.Capari fikrinide sevdim.
Eline saglik.

Sibel dedi ki...

Bunu da denedikten sonra kesin karar verdim ki ben patates salatasını böyle sade ve bol soslu seviyorum:) Teşekkürler paylaşımınız için.
Sevgilerimle..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...