10 Kasım 2014 Pazartesi

kahvaltılık yulaf ezmesi: muz ve fıstık ezmeli.......


malzemeler
- 1/2 su bardağı yulaf ezmesi
- 1 su bardağı süt
- 1 adet muz
- 1 çorba kaşığı fıstık ezmesi
- yarım çay kaşığı vanilya
- 1 çorba kaşığı esmer şeker (pekmez - bal vs kullanabilirsiniz)
- yarım çorba kaşığı damla çikolata
- 1 tatlı kaşığı dövülmüş ceviz
hazırlanması
- yulaf ezmesi ve sütü küçük bir tencereye koydum kaynamaya başladığında ocağın altını kıstım 3-4 dakika pişirdim
- vanilya - tatlandırıcı - fıstık ezmesini ilave ettim karıştırdım
- parça çikolataları ve dilimlenmiş  muzları ilave ettim
- ceviz parçacıkları serpiştirdim ve ılık yedim

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Tarifleriniz ile ilgili sizinle görüşmek istiyorum. Lütfen iletişime geçer misiniz?



İletişim mail : afiyetleeditor@gmail.com

Sibel dedi ki...

Çok güzel bir tarif :) Böyle tatlı kahvaltılara bayılıyorum ben.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...