10 Kasım 2014 Pazartesi

kahvaltılık yulaf ezmesi: muz ve fıstık ezmeli.......


malzemeler
- 1/2 su bardağı yulaf ezmesi
- 1 su bardağı süt
- 1 adet muz
- 1 çorba kaşığı fıstık ezmesi
- yarım çay kaşığı vanilya
- 1 çorba kaşığı esmer şeker (pekmez - bal vs kullanabilirsiniz)
- yarım çorba kaşığı damla çikolata
- 1 tatlı kaşığı dövülmüş ceviz
hazırlanması
- yulaf ezmesi ve sütü küçük bir tencereye koydum kaynamaya başladığında ocağın altını kıstım 3-4 dakika pişirdim
- vanilya - tatlandırıcı - fıstık ezmesini ilave ettim karıştırdım
- parça çikolataları ve dilimlenmiş  muzları ilave ettim
- ceviz parçacıkları serpiştirdim ve ılık yedim

3 yorum:

afiyetleeditor dedi ki...

Tarifleriniz ile ilgili sizinle görüşmek istiyorum. Lütfen iletişime geçer misiniz?



İletişim mail : afiyetleeditor@gmail.com

Sibel dedi ki...

Çok güzel bir tarif :) Böyle tatlı kahvaltılara bayılıyorum ben.

kendi modaniz dedi ki...

kadın giyim,elbise, abiye,kıyafet,
tunik,tesettür giyim,bayan giyim,etek,
elbise,moda,marka,trend,
viskon,vizon,şifon elbise,şifon tunik,
kreasyon,kayra,fuşya,ekru,
türban,günlük elbise,çocuk giyim,sexi iç giyim,
sexi çamaşır,fantezi,fantezi iç çamaşır,
hırka,

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...