15 Mayıs 2013 Çarşamba

pazı yemeği.......


vegeteryan misafirler için yaptım
quinoa kolay bulunabilen bir malzeme değil yerine bulgur kullanabilirsiniz veya kara buğday 

malzemeler
- 2 demet pazı
- 1 adet orta büyüklükte soğan
- 1 adet kırmızı biber
- 1 adet yeşil biber
- 1 adet orta büyüklükte havuç
- 1 adet orta büyüklükte domates
- 1 çorba kaşığı quinoa
- 2 çorba kaşığı dolmalık fıstık
- zeytinyağı
- tuz - karabiber
                                                                         quinoa
hazırlanması
- pazı yapraklarını yıkadım doğradım
- soğanı rendeledim
- havucu tavla zarı büyüklüğünde küp küp doğradım
- biberleri doğradım
- domatesin kabuklarını soydum küp küp doğradım
- orta büyüklükte bir tencereye 3 çorba kaşığı zeytinyağı koydum
- soğan - havuç - kırmızı biber ve yeşil biberi orta ateşte 5 dakika kavurdum
- doğranmış domatesi ilave ettim 3-4 dakika pişirdim
- tencereye doğranmış pazıları ve quinoa  ilave ettim
- orta ateşte 35 dakika pişirdim
- yanmaz bir tavada dolmalık fıstıkları 5 dakika kavurdum
- pazıların üstüne fıstıkları serperek servis ettim

4 yorum:

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

Ellerine sağlık Berrin,
Farklı bir tarif olmuş, nefis görünüyor.
Pazıyı çok severim, dolmalık fıstığın kavrulmuş haline bayılırım.

berrin dedi ki...

teşekkürler muhterem

ÖZGÜR dedi ki...

1) Tarif enfes gözüküyor.
2) Bu aylarda cafeler mafelerde asorti asorti servis edilen limonatalar var. Zamanında vermiş olduğun Zencefilli Limonata tarifini denemeli miyim yoksa naneleri içine bütün olarak koyabileceğim yeni bir tarif alabilir miyim?
3) Fotoğrafları gördüm. Kıskandım. Soramadım. Nerelere gittin?
4) Diliyor, umuyorum ki, bu yaz görüşebilelim.
5) Limonata tarifi diyodum!
Sevgiler...

berrin dedi ki...

özgürrr
inşallah bu yaz görüşebiliriz - gerçekten istiyorum
öncelikle
güzel yorumların için teşekkür ederim
yakın zamanda
yaz içecekleri serisi yapmayı düşünüyorum - limonatadan daha lezzetli - havalı - renkli şeyler
sevgi - selam gönderiyorum

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...