31 Temmuz 2007 Salı

tiramisu....

savoiardi bisküvi -
bisküvileri ıslatmak için
nescafe cap colombie kahve kullandım
savoiardi bisküvi büyük marketlerde var
malzemeler
- 36 adet savoiardi bisküvi
- 3 bardak koyu nescafe
- 3 tatlı kaşığı şeker
- 2 tatlı kaşığı likör ( çikolata likörü kullandım)
krema malzemesi
- 1/2 lt süt
- 1 kutu labne peynir
- 2 adet yumurtanın sarısı
- 1 çay bardağı şeker
- 3 yemek kaşığı un
- 1 paket vanilya
- kakao
hazırlanması
- 3 bardak koyu nescafeyi hazırlayıp şeker ve likörü ilave edin
- derin bir kaseye koyun
- bir tencereye süt - 2 yumurtanın sarısı - şeker - un - vanilya ekleyin
- tel çırpıcı ile karıştırarak pişirin
- pişirdiğiniz kremayı mikserin hızlı ayarında 5 dakika çırpın
- soğuduktan sonra peyniri ilave edin - karıştırın
- bisküvileri nescafeye çok az batırın - fazla kahveyi süzdürün
- servis yapacağınız tabağa
- sırasıyla bisküvi- krema - kakao şeklinde
- 3 sıra dizin
- buzdolabında beklettikten sonra servis yapın

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Tiramisu gorunce akan sular durur benim icin.Beni havalara kaldirmis Italyancadaki anlami.Yaniliyorsam beni duzelt.
Tarifte kakaoyu her katin arasinami koyucaz anlayamadim.

Gelelim visne likorune.Bu Turkiye ayricaligi.Yazin en guzel ickisi bence.Rengi bile carpiyor insani.O aromayi konservesinde kesinlikle yakalayamazsin.

Birde kenardaki kolyeye takildim.Bundan onceki bilezikte cok guzeldi.Bunlardan daha sik gormek istiyoruz Berrin.Manken olarak beni kullanabilirsin.

Gulcin

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...