29 Haziran 2014 Pazar

fırında yulaflı - fıstık ezmeli atıştırmalık......


12 adet
malzemeleradet
- 200 gr yulaf ezmesi (2 su bardağı)
- 1 su bardağı kefir
- 2 adet olgun muz (ezilmiş)
- 1 çay kaşığı vanilya özü (ya da bir paket vanilya)
- 2 çorba kaşığı silme kakao
- 3 çorba kaşığı tepeleme fıstık ezmesi
- 2 çorba kaşığı tepeleme esmer şeker
- 1 avuç çikolata parçacığı
hazırlanması
- bir kasede tüm malzemeyi iyice karıştırdım
- muffin kalıplarını yağladım - malzemeyi paylaştırdım
- 180 derece önceden ısıtılmış fırında 20 dakika pişirdim
   afiyet olsun.....

2 yorum:

seolara dedi ki...

Paylaşımlarınız çok başarılı, sitenizi ilgiyle takip ediyorum..
çay makinesi

anunturi gratuite dedi ki...

Tatar kiz anunturi gratuite Romania. Sizin sayfa guzel. Ben bayiliyorum Turk mutfagi, sizin yemeklere, senin tariflere.
Benim sitem ozel sayfa acacak ben. Pagem anunturi gratuite icin. sizin tarif calip traduge romence dil yapiyor, veriyorum benim sayfama. Romanya kizlar ogrensin turk mutfagini anunturi gratuite benden. Tesekkur ederim emekleri icin ben hep copii yapacagim senin ve baska site yemek tarifleri anunturi gratuite olarak verecegim. Multumesc din inima Turcia.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...