3 Haziran 2012 Pazar

pancar salatası .......

jamie oliver 30 minute meals kitabından
mor renkli yiyecekler masaya çok yakışıyor
pilav - köfte yanında servis ettim
malzemeler
- 3 adet orta büyüklükte pancar
- 1 avuç maydanoz
- 1 çorba kaşığı balsamik sirke
- 1/2 limonun suyu
- 3 çorba kaşığı sızma zeytinyağı
- tuz - karabiber
hazırlanması
- pancarları haşladım - kabuklarını soydum
- pancarları rendenin iri tarafı ile rendeledim - salata kasesine koydum
- tuz - karabiber serptim
- balsamik sirkeyi
- limon suyunu
- sızma zeytinyağını kaseye ekledim
- maydanozu ince doğradım kaseye ekledim ve karıştırdım
- en üste sızma zeytinyağı gezdirdim ve servis ettim

1 yorum:

Unknown dedi ki...

Canım ellerine sağlık harika bir salata sevgiler.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...