15 Mart 2011 Salı

peynirli muffin.....


çoğu zaman beyaz peynir yerine tuzsuz lor kullanıyorum
ve
loru açık satılanlardan alıyorum
kahvaltılık diye satılan lor peynire birşeyler ilave ediyorlar ve çok yağlı oluyor
eğer beyaz peynir kullanacaksam suda beklettikten sonra kullanıyorum(tuzu gitsin diye)
sıvı yağ olarak fındık yağı kullandım
malzemeler
- 1.5 su bardağı un
- 3 yumurta
- 100 ml sıvı yağ
- 100 ml süt
- 200 gr rendelenmiş beyaz peynir
- 100 gr gravyer peynir(rendelenmiş)
- 1 paket kabartma tozu
- 1 adet küçük kırmızı soğan (küp küp doğranmış)
- 2 çorba kaşığı ince doğranmış maydanoz
- 1 çay kaşığı kuru fesleğen
- tuz - karabiber
hazırlanması
- un ve kabartma tozunu bir kaba eledim
- yumurta - yağ ve sütü mikserle çırptım
- unlu karışımı ilave ettim - 5 dakika çırptım
- beyaz peynir - gravyer peynir - doğranmış kırmızı soğan - maydanoz - kuru fesleğen - tuz - karabiberi ilave ettim bir kaşıkla karıştırdım
- muffin kalıplarının yarısına gelecek kadar doldurdum
- önceden 180 derece ısıtılmış fırında 45 dakika pişirdim

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...