28 Nisan 2012 Cumartesi

fırında tirsi balığı......


sardalya balığının büyüğüne tirsi diyorlar
ama
bu kadar büyüğüne ilk kez denk geldim:)
tarif  jamie oliver in
her çeşit beyaz etli balık uyar
malzemeler
- 1 adet beyaz etli balık (yaklaşık 800 gr)
- 1 tatlı kaşığı rezene tohumu
- 1 adet meksika biberi (çekirdekleri çıkarılmış - küçük doğranmış)
- yarım çay bardağı iyi kalite sızma zeytinyağı
- 2 diş sarımsak
- 2 çorba kaşığı dolusu ince doğranmış maydanoz
- 1/2 limonun suyu
- tuz - karabiber
hazırlanması
- fırın kabının içerisine
  sızma zeytinyağını
  rezene tohumunu
  doğranmış meksika biberini
  ezilmiş 2 diş sarımsağı
  yarım limonun suyunu
  doğranmış maydanozları
  tuz ve karabiberi koydum - iyice karıştırdım
- balığı fırın tepsisine aldım tepsideki malzemeyi balığın her yerine iyice sürdüm
- 200 derece önceden ısıtılmış fırında 30 dakika pişirdim

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...