5 Kasım 2015 Perşembe

yulaf ezmeli kurabiye (Tara Stiles).....


tarif TARA STILES adresinden
bayağı çok oluyor.....

malzemeler
- 1 su bardağı tepeleme toz şeker (yarım esmer yarım beyaz şeker kullandım)
- 2 adet yumurta
- 1 su bardağı zeytinyağı
- 1 paket baking soda
- 1 paket vanilya
- 2 su bardağı un
- 1 su bardağı yulaf ezmesi
- 2 su bardağı cornflakes
- 1/4 su bardağı parça çikolata
- 1/4 su bardağı kuru üzüm
- 1/4 su bardağı ceviz
- 1 çorba kaşığı tepeleme rende hindistan cevizi
 hazırlanması
- fırını 180 dereceye ayarladım
- fırın tepsisini pişirme kağıdı ile kapladım
- büyük bir kasede
  şeker - zeytinyağı - yumurtalar - vanilya ve kabartma tozunu mikserle karıştırdım
- un ve yulaf ezmesi
- mısır gevreği
- parça çikolata - kuru üzüm - ceviz - hindistan ceviz rendesini ilave ettim - kaşıkla karıştırdım
  (hamur biraz sert oluyor )
- dondurma kepçesi ile fırın tepsisine aralıklı olarak koydum
- avucumla üstlerine bastırdım
- önceden 180 derece çok iyi ısıtılmış fırında 10 - 12 dakika pişirdim

3 yorum:

jenseits dedi ki...

Malzeme listesine bakilirsa her isirik bir lezzet söleni olmali.

berrin dedi ki...

kahvenin yanında süper oldu Nesrin:)

Fulya Süzen dedi ki...

Merhabalar,
Bence de güzel görünüyorlar ve kulağa da hoş geliyor. Benim gibi farklı tatları sevenler için ideal:)))
Bu arada, ben de farklı lezzetlerle birlikte, henüz çok yeni aranıza katıldım, beklerim sizleri de, karşılıklı farklı paylaşımlarda bulunup birlikte keyifli dakikalar geçirmek çok güzel olacak eminim:)))
Sevgiler...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...