30 Ekim 2014 Perşembe

kabak kızartması - taze nane - fesleğen ve çam fıstıklı.......


malzemeler
- 3 adet kabak (600 gr)
- 2 diş sarımsak
- 2 çorba kaşığı dolmalık fıstık
- 15 adet nane yaprağı
- 10 adet fesleğen yaprağı
- 5 çorba kaşığı zeytinyağı
- 1 çay kaşığı nar ekşisi
- tuz - karabiber
hazırlanması
- kabakları dilimledim
- dolmalık fıstığı yanmaz tavada kavurdum bir kenara koydum
- 2 diş sarımsağı ezdim
- taze nane ve fesleğen yapraklarını ince ince doğradım
- kızartma tavasına 3 çorba kaşığı zeytin yağını koydum sıcak yağda kabakların her iki tarafını altın    rengi olana kadar kızarttım - kağıt havlu üstüne aldım - tuz serptim
- kabakları kızarttığım tavaya 2 çorba kaşığı yağ ilave ettim - doğradığım nane ve fesleğenleri -        ezilmiş sarımsağı - bir çay kaşığı nar ekşisini  ilave ettim  kızarttığım kabakları da tavaya aldım    karıştırdım
- servis tabağına aldım - üstüne çam fıstıklarını serptim

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...