20 Nisan 2007 Cuma

tofu grup yemeği



bakın neler yapmaya başladım
burcu cuğum
her zamanki kibar - zeki - yaramaz tavrınla
yaptığın süpriz
berrini mutlu etti
şanslıyım
hala nasıl olduda birbirimizi bulduk
sorusunun cevabını bulamadım
bilmiyorum
belki zamanı şimdi geldi
artık sorgulamıyorum
burcu - tofugrup hepinize teşekkür ediyorum

tamam biliyorum
bu geç kalmış bir yazı
fotograf makinası - bilgisayar ve berrin
arasındaki uyumsuzluğu ancak halledebildim

geçen çarşamba biz tofucular toplandık
ve yemek yedik - sohbet edip - şarap içtik
anlıyacağınız hoşça zaman geçirdik
berrin

1 yorum:

BuRcu dedi ki...

Berrincim
minicik şeylerden mutlu oluyorsun.İş böyle olunca seni mutlu etmek hoşuma gidiyor.Ayrıca, sadece bizi ağirladigin icin -sana harika yemek yapiyorsun demiyorum.Cidden harika yemek yapiyorsun ve bunu interneti olan herkes buraya koyacagin tariflerle gorsün isterim...Buna aracı olmaktanda mutluluk duyarım ki, yediğim pastaları hakedeyim:P

Tofu sana hayran...Misafirperverliğinle bizi hep özel hissettiriyorsun..

hadi artık gelsin börekler, gitsin pastalar...Döktürme zamanı artık...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...